fredag!!!

Nu är jag hemma i Askersund..det var längesedan! Har precis avnjutit en suverän middag: potatisgratäng med kycklingfilé..Pappa lyckades mycket bra med potatisgratängen :D
Det är lov...åh jag kommer ihåg när jag gick på lågstadiet då man sjöng: "Vi har lov, vi har lov, vi har lov..nio dagar vi fria får vara tralalalala!!
Detta ska jag hitta på under lovet:
-Springa NM uttagningarna i terräng, Skövde!
-Hyra den sista *snyft* beckfilmen...I guds namn!
-Boda borg (fångarna på fortet) eller nöjesbad med frasse och yee.
-Städa på pappas kontor + snickra fågelholkar
-Träna en massa
-Åka bil
-Spela nintendo wii
-Ställa mig i studentbostadskö
-Vara med kompisarna man aldrig träffar.
-Ta det lungt!!!
-Ev. springa NM i terräng i Södertälje

Nu blir det idol..eller karaoke TV som jag kallar det nu.

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0