Häggvik 14.03 MATTE ;D

Nu har jag härmat både www.fiemma.blogg.se och www.sannamustonen.blogg.se. Jag ska säga till er tjejer att jag ser upp jättemycket till er och vill bli som er, därför har jag härmat er. Jag menar det!!
Idag har vi gjort en rolig labb på NkB..osmos..jag älskar naturkunskap!
Nu ska jag träna..undrar om det kommer bli lika jobbigt som förra torsdagens backpass? Jag dör ju inte..
Idag är det kanelbullens dag..vi har pratat om att åka och köpa ingredienser. Eller alternativet, om vi är lata, köpa färdigbullar..

kram matte!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va gulligt matte att du ser upp till oss och vill
bli som oss! Känns så glädjande i mitt hjärta.
Jag fäller en tår.
( jag hoppas u förstår ironin lika mkt som jag förstod din)

2007-10-05 @ 09:44:46
Postat av: Micke

det vart ju bullar men ja vette fasen om dom vart å goda ! :D

2007-10-05 @ 13:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0