Helgen!

Ja, då är det sömdag och helgen glider mot sitt slut. Jag och mina kompisar har haft väldigt kul. De åkte alldeles nyss. Igår åkte vi in till stan efter vår gourmetmiddag: laxfilé med klyftpotatis med wokgrönsaker. mmmmm..
Inne i stan träffade vi min gamla barndomsvän Sofia som vi fikade med i tre timmar..massa minnen och skratt!! Sen vet jag inte vad vi gjorde..gick till stureplan och virrade runt där. Åt middag på kungshallen. Sen blev det bunnies up, bunnies down..if you want to hear some details..just ask.


Idag ska jag bara lata mig..välbehövligt och välförtjänt. Läsa min bästa bok..andra delen Stieg Larsson. Det blir bara att jag läser när jag ska gå och lägga mig..ibland önskar jag att jag inte kan sova så jag kna läsa..men jag orkar knappt 3 sidor innan ZzZzZzZz...


Jag ska även kolla upp lite olika grejer på hur vi kan tjäna in pengar...vi har ju snart 15000:- Portugal two weeks here we come!!!


kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0