Måndag!

Jag har fått veta av "bloggexperterna" www.fiemma.blogg.se att man inte ska skriva dagbok..alltså vad man gjort. Men jag känner så här: Den här bloggen har sina trogna läsare, ungefär 20 st, och det tappar vi aldrig...hur som helst nu kommer jag berätta för er om mitt måndag, menar min måndag:
Jag har varit på ett bra humör..glad som vanigt, men många ettor har kommenterat att jag verkat deppig och tråkigt. hmmm? jag förstår inte..
skolan var kul..hade engelska seminarium..vi diskuterade: Is Sweden the most boring country in the world?...kommentera gärna och svara på frågan!! det gick bra..jag pratade mycket. Jag känner att jag utvecklas mycket på engelskan, toppen!!
sen en härlig distans på 10km (kände mig stark, ingenting kan stoppa mig känslan) + Emmys styrka...styrketränare rickard är inportugal och spelar golf. Eller jag undrar hur mycket golf han spelar där egentligen? hmm..han gillar ju öl också :D
nu efter middagen har jag skrivt projektplan och pluggat matte..har nämligen matte C prov imorgon!! lycka önska mig till..

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0