Onsdag!

Idag ha det varit en stressig dag:
-tränat 2 gånger
-skola
-lämna tillbaka bil i upplandsväsby
-matlagning i 3 timmar vid klasro
-plugg
-skolfoto

en rolig och intensiv dag dock..precis som jag vill ha det...ibland. Matlagningen var jättekul..fyra rätters!!! det ni. Jag och Anna gjorde desserten: chockladmousse..hur mycket tror niatt vi provsmaka innan? :D
Imorgon är det redan torsdag...usch vad tiden går fort nu. Nu ska jag plugga svenska sen vill jag gå och lägga mig tidigt för att läsa den roman som jag velat läsa hela tiden men har hindrats för de där jäkla romanerna vi läst på svenskan och engelskan. Romanen jag vill läsa heter Flickan och elden och är den andra delen i Stieg Larssons kriminalromaner om journalisten Stig Blomqvist!! Läsvärd!!!

image245 
Jag och Mickan vid segrar som årets gladaste på skol SM!
image246
Frasse spyr!!

kram matte!


Kommentarer
Postat av: Fiemma

Ni har blivit utmanade av oss (kolla in bloggen så får ni se)

2007-10-03 @ 22:04:24
URL: http://fiemma.blogg.se
Postat av: Anna

hahha den vart ju jätte god:..vi är ju helt klart bäst :P..

2007-10-04 @ 09:46:13
Postat av: Grönaste gräsmattan ever

tack vare Frasse. Bästa gödingen man
kan hitta.....

2007-10-04 @ 21:51:01
Postat av: Mickan

vi var lätt gladast=)

2007-10-08 @ 10:50:22
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0