Tisdag!

Idag var jag clever (som alltid) på mattelektionen. Jag funderar ibland varför det går så lätt? Men det är bara att vara tacksam..gud vill mig trots allt väl nu. Jag tror jag ska bli troende..

Efter skolan körde vi övning inför det aeroba testet (uthållighetstestet)..6x1000m. Det kändes inte så bra i ben och kropp men knoppen var det inget fel på..inte snittet heller. 1s från det bästa jag gjort. Jag känner mig inte riktigt 100%. Har legat och hostat 3 nätter irad och har inte kunnat sova..men jag hostar inget på dagarna? knäppt!
Efter träningen stressade jag mot odenplan..
När jag sedan kom tillbaka mötte jag frasse och jossan på väg bort från löpet..jag frågade "vart ska ni"?.."hägges. det är sjötunga"...haha...så brukar vi göra när vi får sjötunga! Det blev en flottig pizza..perfa nu när man behöver mkt energi!!
 Sedan såg jag, mary och sanna på en film..wimbledon..den var bra. som en saga..

Till sist vill jag säga att jag tycker det inte spelar någon vilken toalett man går på..det är samma skit som kommer ut ändå!! och om någon argumenterar mot så bläddar jag fram till sidan 84 i min naturkunskapbok!

kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0