Tisdag!

Ja, då är jag hemma från jobbet. Jag gjorde fågelholkar. Snacka om Stig-Helmer arbete..men det var faktiskt kul. Ska jobba en liten stund imorgon också. Eftersom min pappa är så snäll så låter han mig börja senaren och sluta tidigare för att jag ska springa före och efter.
Nu är det dags för ett backpass..undrar vilken backe jag ska välja. Vårat eljusspår har en del bra backar. 12 intervaller ska genomföras. Kommer kännas tomt att inte ha norgemannen, Adam, Oliver eller någon annan att kämpa ihop med..men det kan vara skönt att bestämma tempo själv också..tänka på steget och ösa på. Jag har dock värre träningsvärk än igår. Jag kunde knappt jogga när jag försökte idag..men det blir vad det blir.
Efter passet ska jag träffa gänget..18 vid fontänen, den vanliga mötesplatsen. Hoppas Bella foxade körkortet..

puss och kram skumbanan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0