Torsdag!

Nu är torsdagens middag avklarad. Potatis och torr kassler..det slank ner! Idag hade jag en liten urladdning i skolan..naturkunskap-prov första dubbeltimmen och general test, reading part, i Engelskan. Båda proven kändes väldigt bra och när man gjort någonting bra måste man belöna sig och det gjorde jag också: Backpass..som också kändes bra. Jag är nöjd med min dag hitills :D 
Nu ska jag skriva en våldsskingring..antingen blir det gruppvåldäkt eller så blir det ett slagsmål mellan två personer..får börja skriva sen får vi se..
Imorgon kommer Ankan, Klara och Tove till löpet och hälsar på..skojsi..är bara rädd att vi inte ska ha nåt att göra. De kan ju alltid hänga med mig och springa. På tal om springa..imorgon är de troligen mitt sista blötmossepass..snyft!!
image235
image230
image228
Här har vi ett bildkollage med mina kära vänner!!!

kram matte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0