Friday morning!

Nu är det fredag och jag har bara en lektion idag..om man inte räknar med träningen då. Det dumma är att jag måste gå tidigare från den lektionen jag har för att snabbt åka till centralen. Där är krukset att jag ska åka med 13.15 tåget fast jag har biljett med 14.15 tåget..hoppas jag inte blir avslängd. Sen i Hallsberg, om jag kommer dit, väntar pappa och vi måste åka fort till A-sund för att hämta ut körkortet..hoppas allt går bra. Det måste det verkligen göra för nu ligger värsta projektet bakom..
Ikväll ska jag köra bil ensam eller med Ankan och kolla på goulden league!!
Nu ska jag springa 15km!!

Klicka för att stänga bilden
Frasse och jag efter Dn galan..
Klicka för att stänga bilden
Posing för pressen..

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0