Funkis!

Idag var jag, Mickan, Mary, Micke och David  funktionärer på st eriksloppet. Det var ganska rörigt men vi hade kul ändå! Det roligaste var att lura folk som frågade vad det var för vi spärrade av för innan loppet dragit igång. Jag sa att svenska kungen hade dött och att det är en sorgkortege. Vissa så verkligen förskräckta ut, men började asgarva när jag sa att det var på skämt. En av de människorna som kom fram och frågade var hon som spelar huvudrollen i Masjävlar. Hon kom på cykel, stannade vid mig och jag älskar masjävlar och tycker hon är grymm skådespelerska. Så jag sa det rakt ut, du är jättebra i masjälvar. Hon svarade med ett bitchigt tack och sen sa jag att det var ett halvmarathon. Jag tyckte hon var som den hon spelar i masjälvar..tråkig och lite bitchig.
Nu har jag lagat mat. det blev biffstrimlor med paprikafräs och till det couscous!! mmm..är för mätt för en efterätt nu men jag ska sedan avnjuta kexchokladpajen jag gjorde igår!!




kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0