Helg och Lycka!

Nu är jag hemma i Askersund med allt fullbordat!! Träningen som gick bra, engelskan som också gick bra, tågresan (jag blev inte utslängd) och hann precis hämta ut mitt körkort. Nu väntar jag på att mamma kommer hem med bilen vid 21.30 så jag kan sticka ut och köra ensam, eller med ankan då..om hon vågar? Ska laga mat också..rådjurssadel, har ni hört något märkvärdigare? min favoriträtt!!!
I helgen har jag inga stora planer. Ska träna bana imorgon och vara med kompisarna..bowling hörde jag talas om, skulle vara kul! Jag har en hel del plugg också som måste göras: novellanalys, naturkunskap-prov, Engelska reading journal.
image239
Visst blev jag ganska bra. Hollywoodstjärnornas blekta tänder, släng er i väggen. mitt leende är helt äkta!


Trevlig helg och ja, jag ska köra försiktigt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VI SÅÅÅÅG DIG PÅÅÅÅ KIIIIISTA IDAAAAG! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!(FRASSE)

2007-09-08 @ 22:13:24
Postat av: Natta

Skitbra bild ju=) GRATTIS!!!!!!!!!!!!!

2007-09-09 @ 12:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0