Lördag!!

Hej hopp..
Nu var det tänkt att jag skulle sitta i biosalongen i Örebro med en kompis men min kompis har lite svårt för planering så hon hade inte duschat, ätit och gjort iordning sig förens klockan 21.00..medan jag har gått och väntat hela dagen typ. Aja, kul att vara ensam också..de andra kollar på fotboll hos morfar och jag är ju inte där för jag trodde jag skulle åka till Örebro..få köra själv också, men det bidde inget med det!! Jag lagade mat till min alltid lika tacksamma familj. Efter en minut gick min syster yster från bordet efter ännu ett bråk med mina föräldrar..och mamma och pappa var väl inte jätteglada på varandra heller. Där hade jag stått och slitit i köket och dukat fint och så blev det bara blää!! Men men, det var gott iaf.
Dagen började bra iaf och jag tränade vid 10 redan..jag var uppe med tuppen. Körde ett hinderpass vid Hallsbergs allvädersbanaor och det flöt på bra..inte så jag tog ut mig fullständigt, kontrollerat och bra!! Efter det var jag hos farmor och farfar. De börjar bli sjuka och har ofta skavanker..tråkigt. Jag får alltid nostalgirysningar när jag är hemma hos dem. Efter besöket hos de kollade jag på finnkampen. Roligt att Mary vann 1500 i ungdomsfinnkampen, grattis!!! Måste också nämna en annan löpargymnasiekollega, Legernes, som kom 2:a i svensktrippeln på hinder, grattis också till dig!!
Nu ska jag gå och lägga mig..skönt. Imorgon blir det finnkampen igen och så massa plugg!!!!
Lyssna gärna på denna: Bästalåtenjustnu 

kram matteä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0