Tågresan!

I detta inlägg vill jag varna känsliga läsare..
Jag åkte tåg hem idag som vanligt. Jag fick en väldigt trevlig medpassagerare i 35 års åldern som direkt när hon satte sig sa "hej, hur är det?" Jag blev lite chockad men väldigt glad och hälsade glatt tillbaka. Vi hade lång konversation och jag fick låna massa tidningar av henne. Det är kul när folk är så trevliga...men iaf vi pratade mer och mer och började komma in på relationssnack då hon plötsligt grabbade tag i min..
hahaha, lurade!!
Fast det hände faktiskt en väldigt kul grej, pinsam grej. Tjejen som satt bredvid mig var tvungen att byta plats för at internet inte funkade där vi satt..så jag blev ensam. Men det var ganska skönt för då kan man nästan lägga sig ned och lyssna på musik. Det var precis vad jag gjorde och jag somnade nästan. Rätt vad det är så vaknar jag till för at jag råkar lägga av en brakare..det var verkligen inte med meningen. Jag var väl väldigt avslappnad eller nåt..men usch vad hemskt det var. Som tur vad satt det ju ingen bredvid mig men fullt med folk annars. Jag fortsatte dock låtsats sova och försökte höra av någon eventuell reaktion men det var tyst.

kram matte!

Kommentarer
Postat av: Fia

Olala bytte ni nummer ;)

2007-09-21 @ 15:59:53
URL: http://www.fiemma.blogg.se
Postat av: matte

nej, hon var kanske lika gammal som Anna Book :D

2007-09-21 @ 21:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0