Torsdag!!

JAG TRR JAG DÖPER OM DEN HÄR BLOGEN TILL MATTE.BLOGG.SE!!!! Det är skamligt av Frasse, han säger att han inte har tid, men vem fasen har inte fullt upp på det här stället. Vi befinner oss i en djup kris men får arbeta upp oss..
Idag körde jag och Frasse ett jättebra pass på sollentunavallen idag..För att inte verka alltöfr egocentrisk kan jag meddela att alla körde bra idag! Vi ser framemot skolSM nu!!!
Efter passet åkte jag till solna, löplabbet, för att köpa skor. Blev ett par Nimbus som är lämpade för distanslöpning. Nu ska jag äta med Jossan och Tessan, sen blir det lite plugg och sen IDOL!! Jag är irreterad på programmet..man får höra alla dåliga men fasen inga bra. Det var säkert 20 som gick vidare men bara 1-2 stycken sjöng ju bra!! Show me more..

Imorgon ska jag hämta ut mitt "riktiga" körkort och jag hoppas att bilden blev bra!!

kram matte!


Kommentarer
Postat av: Yee

Hahah.. Jaa. Döp om bloggen! Du har helt rätt, vem har
inte mycket att göra liksom. :P

2007-09-06 @ 23:20:00
URL: http://plyra.blogspot.com
Postat av: Torbjörn

Kristoffer ska få skäll av mig ! (morbror)
Vi får se om det hjälper.

2007-09-07 @ 10:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0