Onsdag!

Ok, nu är det riktigt läskigt hur dagarna går fort. Idag har jag Z-dag, vilket innebär ledigt. Jag har redan skrivit nationella proven i Svenska B så jag är välförtjänt ledigheten!! Nu ska jag snart ut och köra dagens andra pass. 10km + skivstång. Det är så underbart väder ute nu, helt amazing! Efter träningen ska vi treor göra en "hemlig grej". Därefter jobba 17-20.

I helgen sprang jag Terräng DM hemma. Här ser ni bildbevis:
image289¨
Här håller jag och Albin jämna steg. Lägg märke till min sunkiga hållning och foten, ser ut som om jag skulle kunna bryta den.
image288
Överst på prispallen är inte ofta man får stå, då får man som jag gjorde pallra mig hem till Närke :D

kram matte!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där lukas melander är en snygg jävel :D

2008-04-23 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0