Så laddar jag till högskoleprovet..

Jag, Jossan och Fransson har häckat på löpet ikväll. Först blev det stinsen + ica maxi. Om det är någon som är intresserad av vad jag köpte så kan jag berätta för er att det blev: ekologiska bananer, ekologiska nötter, blodpudding, färskpressad äppeljuice, stenungsbröd med russin och ekologisk standardmjölk. Stadigt för en löpare att äts under en hel helg va? Men, det är faktiskt så att jag ska äta ute imorgon till lunch (högskoleprovet), middag (fridays för att fira Roschi) och söndag lunch (någonstans på stinsen eftersom jag ska jobba då). Efter Ica Maxi blev det middag: TACO! Framtills nu har vi fördrivit tiden med preparation inför högskoleprovet imorgon. Vi har läst om alla provdelar, hur det går till osv. För att "känna oss hemma". Ingen av oss har pluggat inför provet vilket är svårt eftersom det består av 5 delar. Provet startar 8.20 och slutar 16.00..yeaaa! Det som har slagit oss och det vi ser som vårt största problem är: TIDEN!! Värsta tidspressen!!

Nu ska vi sova så vi är pigga och glada imorgon!!

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0