Torsdag!

Håller på att smälta maten. Vegetarisk wok med sweet chili keso, det var mums. Har inte bloggat på senaste tiden. Orsaken är: framtidsplanering + massa pluggish. Jag har inte alls varit som jag brukar vara, det är nog en stressreaktion skulle jag tro. Igår, trots att jag behövde plugga en del, åkte jag och Jossan in till stan och fikade. Oherhört mysigt och gott!! Det var riktigt härligt att få lämna "vardagen på löpet" en stund och bara njuta.
Idag har det varit skola, psykoligprovet gick bra :D Efter skolan blev det en hel del snack med Simon, väldigt trevlig kille. Han gav mig lite råd, råd kan man inte få nog av. Backintervaller vid Vösjöbacken efter det och det gick bra. Denna vecka har träningsmässigt sätt gått bra, mina ben känns för en gång skull ganska lätta. Imorgon blir det 2mil. Denna vecka kommer (om jag springer som planerat) jag ha sprungit 95km. Nytt rekord för mig på svensk mark. I portugal blev det 125km. 
Ikväll blir det lite skolarbete, jag ska hålla i en lektion imorgon på idrott B.

kram matte! 

Kommentarer
Postat av: Barbro Högberg

Lycka till med lektionen ! Kanske kan du förklara krocketspelets regler, men framförallt dess psykologi, när man spelar med sina vänner och stora titlar står på spel ...
mvh Torparmor

2008-04-10 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0