1h och 20min!!!!!!!

Har precis klipp gräset sådär fint som bara jag kan!! Nu ska jag laga lunch..det blir wok.

Fick antagninsbesked 2 från VHS och visst är jag välkommen att läsa idrottspsykologi..det kommer blir jättekul!! Något som är mindre kul var igår när jag skulle kolla på www.sl.se hur långt tid det tar att åka kommunalt från Näsby allé till Sinsen (där jag jobbar)......1h och 20min!!!!!!! Och tänk att jag ska tajma detta också!!!!! Någon som har lust att GE mig en bil? Jag funderar fasiken på EU moppe.


ps! Jag har trre missade samtal på min mobil och de är dolt nummer..fasiken vad nyfiken jag blir..tänk om det är läkaren som ringer och säger att de hittat något mystiskt..eller kanske..eller kanske...

kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0