Det blir sällan som man tänkt sig..

Gårdagen tillbringade jag någonstans bortom tid och rum. Jag befann mig långt bort från denna värld. grubblandes..
Idag ska bli stora fixardagen för idag kanske jag har lite ork..den som inte fanns igår. Dessvärre..och jag menar nu DESSVÄRRE är att jag idag vaknade upp (visserligen kände jag lite igår också) med svullen och ond hals, värkande ögon och tungt huvud..YES!! Jag har ringt till vårdcentralen och fått telefontid 13.45. Och först efter det kan de avgöra om jag får komma på undersökning. Ska ta järnprover och förhoppningsvis lite annat också. Hoppas jag kan få en tid snart.
Saker som ska fixas idag annars är CSN papper (ska ta bidragsdelen - ej lån), ringa the boss about work, åka till IKEA och köpa lite smått och gott inför flytten.
 
matte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0