Fredag!

"Vägen till OS" gav mig rysningar igår igen. Det är skitbra!! Det roligaste var när Carro hade presskonference efter beskedet att hon slutar med sjukampen, då en tant frågar "Varför just längd" och med tonen som om det vore kasta bajs hon skulle göra..fasen vad jag garvade då!! Med i serien var även Carros lillasyster Olivia som jag gått och blivit lite kär i sedan jag såg henne i lilljanskogen i samband med DN galan :D

press Olivia Klüft, mitten, jämförs oundvikligen med storasy

Vad händer idag då? Jo, jag ska ta det lungt. Jogga lite, träffa några kompisar nere vid hamnen och äta lax ikväll.

Imorgon blir det debut x 2 för mig. Första gången senior SM och första gången 3000m hinder. Ena stunden känner jag mig riktigt peppad och tycker det ska bli hur kul som helst att stå bredvid Mustafa Muhammed på startlinjen, andra stunden känner jag mig lite tveksam eftersom jag har varit väldigt seg på sistone. Bättre att inte bry sig om det andra utan fokusera på hur kul det ska bli!! Lycka till alla som läser bloggen som ska springa SM idag, lördag eller söndag!!

kram matte!  


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till, 3000m hinder är det roligaste som finns, kom ihåg de då du springer :)

2008-08-01 @ 13:37:09
Postat av: matte

tack så mycket!!

2008-08-01 @ 13:41:56
Postat av: ciissii

Hoppas hon läser detta då! :) :)

2008-08-02 @ 15:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0