Ibland längtar man bort..

Jag känner att jag inte orkar med min familj just nu. Eller rättare sagt Mor och Far. När man hör på när de bråkar så tänker man bara "Är ni 46år?".
Nyss kommit hem från IKEA. Jag hade förhoppningarna om att vi skulle köpa lite prylar som jag behöver till nya rummet. Vet ni vad jag kom hem med? 6 matförvaringsburkar och en filt. aaaaaaaaaaaaa...De tyckte jag skulle vänta med och köpa allt tills jag hade sett rummet mera..visserligen kan jag förstå de, men vem fan vill matcha sänglampa..och varför sa de inget så jag slapp följa med från början.
 
Jag känner mig sämre i hals och huvud..ingen matlust och känslig för minsta ljud.


Thailand..Februari i år!! Från vänster: Pappa, Jesper, Sillen, Jennie, Jessica, Petra, jag, Mamma och storebror andreas.

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0