Oh, vad bra serien var!

Har precis tittat på det tredje och avslutande avsnittet av "Vägen till OS". Det var nära att jag fällde en tår när Christian Olsson avsluatde säsongen med skadan på DN-galan. Jag tyckte verkligen att dokumäntären var super. Framförallt för att jag känner igen mig själv så mycket. Även om deras träning naturligtvis är en stor nivå över min egen så är det ju exakt samma upplägg, samma övningar och samma tankar de stora stjärnonrna brottas och utsätts för. Denna triologi har blivit en riktig motivations källa den senaste veckan. Inte minst blev det väldigt påtagligt när jag precis kom hem från ett våtväst pass och 30 minuter senare ser Susanna Kallur göra exakt samma grej på TV. Hoppas nu att vägen till OS för dem och vägen till JSM för mig blir så bra som möjligt den lilla tid som återstår!


Time to read Harry Potter


/Frasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0