Ont det gör ont..

Ont det gör ont men det går, det gör ont en stund på natten men ingenting på dan. Jag har visserligen ont i halsen på dan men nu på kvällen och när jag ska sova gör det horibelt ont. Nu har jag ont i höger öra också..tänk om mina öron börjar krångla igen? Det rinner ut vätska..är trummhinnan spräckt?? Fasen vad ont jag har i halsen..kanske för att man nu känner efter.

Har ägnat kvällen vid tvn. "Jag vet vad ju gjorde förra sommaren" var ingen hit..jag somnade som jag brukar när jag kollar på film lite senare på kvällen. Har hittat ett favorit te..söt lakrits!! Först smakar det lite söt laktris och sedan kommer en eftersmak av honung..fast jag inte har socker eller honung i..mysko!! Väldigt gott!

/matte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0