Vilken underbar dag vi har idag, idag, idag...

Idag regnar det över stora delar av Sverige, Gävle är inget undantag. Det inte bara regnar utan det öser ner. Sitter förtillfället och försöker planera mitt liv. Närmast ligger en distans med bålstyrka och exentriska tåhävningar som grädden på moset och väntar på att bli genomförd. Vädret får mig att känna mig måttligt sugen. Hoppas på att jag ska kunna tima in mitt träningspass när det strilar lite mindre. Vi får se hur det går!?

Jag har städat idag. Både huset hos pappa och min dator. Den har blivit lite seg vilket idag försökte åtgärdas med en diskrensning och en diskdefragmation. Skrivbordet fick sig också en ordentlig uppstrukturering så nu slipper det ta fem år innan man hittar filerna och programmen man söker.

Jag, Yee och Daniel har planerat att fika ikväll. En mysig fika med något varmt att dricka och något gott att äta. Perfekt när vädret är som det är!

Om man som jag blir lite nedstämd av regn kan jag rekommendera biofilmen Mamma Mia! Jag är just nu inne i en ABBA hits period efter att jag såg den filmen, de är så bra, gör en så glad och man vill bara resa sig och dansa med i de välkända låtarna. Mina favoriter från filmen är nog Dancing Queen, Lay your love on me och Honey Honey.







Nu regnar det nog lite mindre.. time for running..

/Frasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0