ANTIKLIMAX!

1,58,44!! Jag slog Rasmussen, Vilkansis och patrik carlsson..vann B-heatet. Jag låg sist vid klockringning men då drog jag i femmans växel och körde enkelt ifrån! Hur glad och nöjd som helst..5min efter fick jag höra att jag blivit diskad. ajdå..jag trodde först inte på det eftersom jag var noga med att springa på min bana. Jag gick därför upp till speakerbåset och självaste Lennart Julin besvarade min fråga "tre tydliga tramp på linjen". "tramp på linjen"..blääää!! aja..jag vet att jag sprang på 1,58,44 eftersom jag vann heatet och såg de på stora tidtagarklockan. Jag fick även vinna heatet..jag är faktiskt obesegrad på 800m denna inomhussäsong!! Det är en merit. Jag tycker det är lite tråkigt att säsongen är slut nu och att jag missar SM..men om 5 dagar åker jag på mitt livs resa..tjohoo!!

kram matte!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis Matte!! :) Shiit va duktig du är!!! (Även om du har lite otur med linjer ibland.. ;)) Men du vet ju att du kan och det är huvudsaken!! :D:D

2008-02-10 @ 18:15:00
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0