Blixtvisit!

Nu sitter jag i pojkrummet hemma i Askersund. Det blev en blixtvisit hemma eftersom jag åker till Eskilstuna om 1 och en halv timme. Igår hade vi det mysigt, vi hade "föreberedelse/upptacktnings middag". Vi åt Thailändskt käk, tittade på bilder och allmänt spånade inför resan. Men jag ska försöka koppla bort resan för idag och imorgon väntar utmaningar, nämligen tävlingar!! Ikväll klockan 20.06 (perfekt tid va?) går starten i säsongens sista 1500m lopp. Jag känner mig lugn och utvilad. Har sovit riktigt bra och ätit god mat. Jag ska försöka öppna i min egen takt idag..och inte rusa med i täten. Jag har med mig tisdagens pass på pluskontot. Det roliga är att placering inte spelar så stor roll för mig (bara på SM) utan tiden är det viktigaste..men ibland kanske jag inte ska stirra mig blind på tiden? Imorgon ska jag springa 800m..den distansen känns å flummig..1,59 sedan är man i mål..det går så fort. Nej, nu ska jag kolla in skidksytte VM. Go Björn Ferry!!


kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0