THAILAND!

Hej alla frusna i Sverige!!! Jag har precis atit frukostbuffen...mmmm! pannkakor, omelleter..jag blev dock besviken pa juicerna (mango, guava...), de smakade bara socker!! Jag har sprungit idag, 30min..det kandes bra med tanke pa hettan och att jag bara sovit 4-5 timmar sedan jag vaknade i fredags morse. sista 5min var svettiga och jag kanner mig lite groggy nu. Jag sov ingenting pa planet. 10timmar tog resan och mina fossingar svullnade upp mycket och jag kom inte i mina adidasskor..big foot!! Jag har inte riktigt vant mig vid hettan, tycker det ar lite jobbigt..men jag blir van snart!! 35grader i skuggan..har inte hunnit sola mycket och ni behover inte vara oroliga att jag ar brun for an sa lange ar jag kritvit. jag ska se om det gar att lagga upp lite bilder har sa smaningom. Som ni kanske marker kan man inte skriva med prickar.

Nu ska jag upp och smorja in mig med sun lotion och sedan blir det poolen..darefter havet. Igar tog vi ett smygdopp och jaklar vilka vagor. Maybe I should write in English beacuse in England they dont have "prickar" over a,a,o.

puss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

stackars dig som intre får goda juicer ;D haha, jaja, lite avundsjuk blir man ju! menmen hadebra!

2008-02-17 @ 15:27:44
URL: http://gnissim.blogg.se
Postat av: Frasse

oh... vad härligt (förutom det där med fötterna ocj juicen). Är detsom man tänker sig paradiset? Ha det så bra och njuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!!

2008-02-18 @ 08:18:09
Postat av: Anonym

Oj, vad varmt det måste vara! Men det låter bra på en solsemester! :) Ha det bra! (Sj så ska jag åka till Trysil om ca 20 min :) )

2008-02-19 @ 14:48:25
Postat av: elina

upps, glömde skriva mitt namn på den innan ...

2008-02-19 @ 14:50:44
Postat av: Therese

Lyyyyyyyyx!! Man är inte ett dugg avis ;) Nänä...

2008-02-19 @ 20:33:56
Postat av: Sweetiepie

Morsning kompis!!! Är taggad till tusen inför Thailand! Se till att solen stannar tills jag kommer också! Skönt att höra att du överlevde den långa flygresan. Fokusera på brännan nu! Lovar att höra av mig när jag entrar thailändsk mark. Puss!

2008-02-19 @ 21:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0