Årskrönika!

Om man skriver blogg den 31 December så kräver situationen att man skriver en liten årskrönika. Jag vet dock inte hur jag ska börja? Jag skriver månadsvis:

Januari
Kommer inte ihåg att något speciellt hände eller inträffade i Januari. Inomhussäsongen drog igång och jag hade trots mycket sjukdomar höga förväntningar på mig själv. Första tävlingen noterade jag 4,10 på 1500m och det var nytt inomhuspers. Sedan följde jag med min klubb till Malmö för att springa Pallasspelen. 800m + 1500m och det gick helt ok men om man bortser från tävlandet så var det en väldigt kul resa!
Februari
Mycket hände på tävlingsbanan. Det gick väldigt mycket upp och ner. SM i Nyköping tänker jag inte ens kommentera..men resten av dagen var lyckad eftersom Frasse fyllde 18år:
image275

Tre dagar efter fiaskot i Nyköping sprang ett gäng från löpargymasiet GE-galan i Globen. Då sprang jag på nytt pers och för första gången under 2min på 800m:
Frasse och jag vid starten

I Februari begav vi oss också till Portugal på träningsläger och detta år var solguden med oss. Vilket fantastiskt väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0