Jippie!

Har precis kollat på tour de ski..herrarnas 20km masstart i klassisk stil. Det gick inge bra för de svenska herrarna, tråkigt! Desto bättre gick det för Charlotte Kalla..hon kom 2:a bara 4 sekunder från Virpi Kuitinen trots att hon föll.
Det var kul att springa idag..3 minusgrader, massa motvind och halka. Det var ett kul pass också..kände mig stark!! Nu ska jag kolla in herrarnas skidskytte..jag älskar att kolla på vintersporter. Det jobbiga är att man blir så jäkla sugen själv på att köra slalom eller längdskidor. Jag skulle vilja testa skidskytte..fast jag kan tänka mig att man måste träna träna massa skytte först..annars är det ju ingen idé med det.
image279

kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0