Måndag!

Står vid datorn i datasalen med Ida. Vi har gjort klar alla förberedningar inför vårt grupparbete om Dyslexi. Jag har tolv minuter kvar innan jag måste gå till lektionen igen. Något som är så jäkla skönt är att jag kommer ha sovmorgon alla måndagar framtill jag åker till thailand..massa komp!! Så nice..då kan jag träna på morgonen och slippa stressen efteråt!!
Vår kära svikare (Frasse) sprang kanonbra igår på 800m. 1,56!! Frasse brukar uppskatta att man filmar hans lopp..det som är kul är att inget av hans pers-lopp har filmats. Igår filmade jag dock hans lopp..men mitt under loppet la kameran av (communication error)..skumt, eller hur?!
Situationen kräver också att jag nämner Emmys härliga lopp igår. 57s på 400m och hör och häpna, Emmy är nöjd!! Grattis vännen!!
Resten av dagen ska tillbringas i skolan. Nästa lektion är ensemble..älskar den kursen! Sedan blir det träning: 2x10min tröskel + skivstång..fast jag körde ju skivstång förra måndagen (med enorm träningsverk i skinkorna som följd) så jag vet inte, det blir kanske en egen komponerad styrka!
image257

kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0