Mums!

Det är precis så här det ska vara: sitta lite småförkyld och käka färska, dyra chockladpraliner bredvid en pluggande Tessan. Då njuter man som bäst. Jag överdrev lite där. Jag avstod 800m idag. Jag känner mig ungefär lika som igår men vill inet riskera en lång sjukdomsperiod nu. Idag har min dag sett ut såhär:
-08.00 vaknade jag och åt frukost
-Mycket känna efter om jag skulle springa men det tyckte inte Patrik..och inte jag heller även fast jag sett framemot att springa 800m för att det är så kul!!!
-10.00 storstädning av rummet..
-11.00 promendad med Tessan
-12.00 i köp av snygg slips på H&M och chokladpraliner på kahls te och kaffehandel.
-13.00-16.30 bänkad framför skidskytte + vinterstudion tillsammans med god pastasallad och naturkunskapsboken.
-Surfning på nätet..

Vilken skön dag men det skulle varit bättre om jag kunnat tävla. Men jag känner mig förståndig och klok. Nu börjar det närma sig kväller och nu har jag två alternativ. Promenad igen eller ligga i sänger och läsa Da Vinci Koden..? För det skadar väl inte att promenera lite?

kram matte!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vah,lyckades du surfa på nätet-0 N'r jag skulle göra det fanns inga vågor=/

2008-01-14 @ 23:51:59
URL: http://dennamajzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0