Nej!

För en timme sedan vaknade jag. Med täppt näsa..det är bättre nu. Jag blir arg. Jag har gått och sett framemot tävlingen idag men nu kanske jag inte kan springa ut min fulla kapacitet för att jag eventuellt har något i mig. Jag säger det, jag ska inte se framemot eller längta efter saker för då händer det alltid något. Men det kanske inte är så smart att jag igår lagade mat tillsammans med fem andra personer: bakterier hit, bakterier dit. Om ni alltså förstått mig rätt så ska jag nog springa idag för så pass dålig är jag inte. Jag har en täppt näsborre och lite svullen hals men inte ont. Det värsta är att om jag har något i mig som kanske bryter ut på måndag (typ), eftersom jag då har något i mig så har jag idag försämrad prestationsförmåga. (Ola Liss brukar säga det..) Tänk om jag var i värsta formen och då blir man lättare sjuk..? Nej det ska man inte spekulera i!

Eh det är väl inte hela världen, kunde varit mycket värre. Jag får värma upp och se hur jag känner mig innan start..om det inte känns bra har jag fler tävlingar denna vinter. Nu ska jag kolla på vinterstudion..tror att det är andra åket i herrarnas slalom.

kram matte! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0