Onsdag!

Har varit en sväng i Örebro idag. Körde Bana..5x200m + 3x200m - 2x150m. Kändes inte lika bra som förra veckans banpass men ok. Min lillebror som aldrig brukar ge mig komplimanger sa att det såg bra ut och att mitt steg såg väldigt lätt ut. Efter passet bytte jag min kamera. Till en Nikon som kostade 2000kr..men eftersom jag hade rabatt från förra kameran + lite julklappspengar så betalade jag själv 400kr! Inte illa pinkat och jag är jättenöjd med den..nu ska jag bli en mästerfotograf..måste lära mig photoshop också..Röjan vet ju http://gnissim.blogg.se/
Nu har vi kört poker och jag har blivit 60kr rikare idag..vann först 40kr och sedan 20kr!! Nu ska jag, Johan, Jebba och Mogge spela klart risk därefter blir det en promenix med ankan.

Min kamera!!

kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0