Onsdag!!

Tjohej!! Dagen inleddes med morgondistans 10km kl. 06.10. Jag älskar morgondistanser..speciellt när det är mörkt. Jag minns i ettan då man tyckte 6km jogg var värsta grejen och jobbigt var det..nu är det bara underbart härligt! Efter distansen blev det en god frukost och en lång varm dusch. Denna vecka har jag helt uteslutit mjölkprodukter från kosten. Jag har haft sådan spänd mage och har pruttar väldigt mycket och jag tror att jag har mjölkmage. Magen har faktiskt mått bättre och mina löpargymnasiekolleger kan äntligen andas! Jag måste dock erkänna att jag älskar mjölk och fil..och bara tanken att jag måste välja bort den kall filen med gudmüsli på kvällen gör mig ledsen. Min frukost ser ut såhär: havregrynsgröt med lingonsylt (utan mjölk), 2 rostade bröd utan smör och pålägg, ett glas apelsinjuice. Inte jättegott..

Hade nationella prov i engelska idag..the essay..det kändes jättebra. Tänk om det blir ett MVG i engelska ändå? aaa...hybris...

Efter skolan stressade jag till odenplan för att vara med på "Fråga Olle" ispelning..det var skitkul!!!! Elin Kling (som för övrigt var guld värd att bara titta på) och Karl-petter (grisbonden och numer lets dance) var gäster. Mycket uppskattat var det.

Nu har jag pluggat till provet i genteknik och genetik..och grattat Sara som fyller 19år.


kram på er..


/matte! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0