pjuhu!!

vilken urladdning. Skrev nyss naturkunskaprovet. Det kändes kanon. Även fast det är väldigt mycket just nu så flyter allt på så bra..matte/engelska/naturkunskaprovet har alla gått skitbra i veckan och imorgon avslutas "helvetesveckan" med nationella provet i svenska B. Ska jag fortsätta rida på min framtidsvåg? Jag tror det. Inte bara skolan går bra utan livet leker just nu.
Nyss kom den där lilla muskelknutten på skolan som går omkring och ser till så alla sköter sig på skolan. Han knackade på min axel och bad mig visa alla internetsidor jag var inne på..(han trodde nämligen jag spelade counter strike). Han var lite aggresiv och jag visade vilka sidor jag var inne på (KFUM Örebros hemsida och bloggen) och frågade honom om det var intressant för honom. "Spela inte kaxig..det kan du göra mot dina kompisar"..usch..undrar vade han får i lön? Nu står han själv vid en dator och chattar..har han rast eller?`

kram matte!

Kommentarer
Postat av: Emmy

HAHAHA jag såg han den där vakten han går heeela tiden in och leter efter sådana som spelar i datasalen. finns det inget viktigare att göra? hahah

2008-01-24 @ 10:14:19
URL: http://fiemma.blogg.se
Postat av: Micke

Snacka om slöseri med skattepengar xD

2008-01-25 @ 10:22:38
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0