Pjuhuu!!

Jag slog nytt pers igen!! 4,05!! Jag hade bestämt mig innan loppet att hänga på Widing och Stjernlöf..vilket jag också gjorde första 800m sedan blev jag trött. Jag öppnade första 400m på 61s..vilket var lite för fort. Det märktes de sista 400m då jag var jättestum i benen..har aldrig kännt sådan syra!! Men det var härligt att öppna hårt..har lärt mig något nytt idag..för det var inte farligt bara lite stum på slutet. Jag hade kanske hoppats på lite bättre tid men jag tror att jag öppnade för hårt..men jag är så motiverad till fler lopp nu..jag vill tääääävla!! Något som var kul också var att jag slog Johan Svenssons tid så nu ligger jag etta i sverigestatistiken pojkar 19 (om ingen annan springer snabbare under helgen vill säga..). Jag fick skjuts både dit och hem från sätrahallen så jag slapp åka timmar kommunalt!! Har precis joggat 20min..skönt! Jag är nästan lite sugen på att tävla imorgon också..800m..men jag skulle ju inte tävla alls i helgen egentligen. Men jag känner att jag har bättre tider i mig. Har bara tre tävlingar kvar på denna inomhussäsong..sedan bär det av till Thailand.


Ikväll ska jag och några löpare gå på bio...jag tror vi ska se Solstorm. Frasse kommer hit också..för han ska springa 800m imorgon. Jippie!

kram matte!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis Matte!! :D:D Va duktig du är!! :D

2008-01-26 @ 17:29:37
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0