Tisdag!

Tjohoo! Jag ska egentligen skriva på mitt muntliga nationella tal men jag vill inte. Men jag kommer snart få panik..jag har det i och för sig inte förens på fredag. Ofta väntar jag alldeles för länge med att börja plugga och jag känner panik. Det roliga är att jag mycket sällan kommer oförberedd till ett prov. Idag har det varit en vanlig tisdag. Först skola och sedan minibuss till sätrahallen. Jag, Oliver och Jonas körde 200-300-200-300-200-300-200-300 med 200m joggvila efter 200ingarna och 300m joggvila efter 300ingarna. Därefter körde vi in and outs då man springer i olika farter. Idag kändes det jättebra.sprang bättre än tiderna men ändå kände jag mig pigg efteråt. Jag är inne i en positiv spiral på väg mot stortider. Nej, nu tror jag att jag drabbats av hybris. Fast det känns onekligen riktigt bra.
Efter middagen så mådde jag illa och blev jättetrött så jag tog en powernap. Nu har jag vaknat upp lite och har lärt mig ett par engelska glosor. Jag är lite av en expert att lära mig glosor.

Imorgon ska jag jobba på löplabbet. Det ser jag framemot. Jag ska vara riktigt trevlig mot kunderna..precis som jag är mot mina lärare :D

kram matte!

Kommentarer
Postat av: E+J M

Gick det bra på nya jobbet?

2008-01-18 @ 00:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0