Tisdag!

Vilken underbar dag och jag är inte ironisk! Frukost vid 07.15 och jag gick äcklad därifrån för att den laktosfria mjölken smakade blach...som grädda och socker. Ingen hit..men det är konstigt att det kan skilja så mycket mellan laktosfria mjölkar..valios laktosfria mjölk smakade som vanlig mjölk. Får väl köpa den och ta ner till frukost varje morgon för jag pallar inte frukost utan mjölk. Efter frukosten var det tänkt att jag skulle gå till dubbeltimmen i matematik men vet ni vad? Jag sket i den och sov till 09.50 istället. Så jäkla skönt! Åkte med bussen till skolan för natuskunskaplektioner kan man inte missa. Fick tillbaka MVG på genetikprovet! Efter den lektionen blev det lunch och därefter tre timmars nationella prov i engelska. Det var jättesvårt men nu är det gjort!
Jag och Oliver (som också hade prov) åkte därefter till Sätrahallen för ett träningspass (eftersom vi missade den vanliga tiden oga provet). Vi körde 4 x (400+200) och det kändes helt ok. Fick dra alla 400ingarna..hade hoppats att vi kunde hjälpt varandra men jag blir då alltid utnyttjad. Nej nu ska jag se det positivt..det är först jag ska va!! Fick skjuts hem av Olivers mycket omtänksamma pappaoch han bjöd på MCdonalds också..perfekt mat..el maco! Mycket gott! Annars har kvällen ägnats åt träning på de redovisningar jag har imorgon i svenska, projekt. Jag har även kollat på friidrott..Susanna Kallur är grymm!!!!!

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0