Tjohoo!

Ännu en latdag till listan. Kollat på tv och kört ordjakten med Evelina och Jessica. Man säger en bokstav och sedan ska man komma på ett ord inom en speciell kategori på den bokstaven. Vi körde det i Portugal..då kallade de det skategories..då hettade det till. Men visst vann vårt lag och som pris fick vi en flaska mouserande vin som vi såklart inte drack upp utan lämnade som dricks till portugisiska versionen av Karin S Bogard (städerskan).
Jag ser så mycket framemot denna vår..först en del tävlingar som jag verkligen är taggade för. Sedan blir det Thailand 2 veckor, Portugal 10 dagar och studenten!!!! Hoppas man får vara hel och frisk..

Imorgon ska jag till Örebro och köra bana..jag blir chaufför och får med mig bror + kompisar som skulle shoppa..jag ska förutom att ligga och spy efter intervallerna uppgradera digitalkameran jag fick i julklapp för den sög hästballe.
image276
Jag och ankan med våra blåbärssmoooties!

kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0