Sol, sommar!!

När jag var ute med hunden i morse hände något. Plötsligt spred sig glädje inom mig och jag började hoppa. Jag tror det var solen..fast ibland brukar jag få glädje eller endorfinkickar bara av att prata med mig själv och lösa problem. Kul vad det i alla fall. När jag sedan kom hem fick jag ett telefonsamtal från en väldigt glad Jossan som berättade att hon kommit in på naprapathögskolan!! Wow vad häftigt!! Alla gratulationer!!

Löparrundan gick bra!! Ingen smärta varken under eller efter..för bra för att vara sant? Lagade sedan iordning pasta- pesto med rostbiff och drog till Haga för att sola och bada. Jag låg väldigt skönt på en badmadrass i gräset och lyssnade på P3 i mobilen. Jag fick höra något vidrigt där. Förr i tiden hade man inget toalett eller hushållspapper..vet ni vad mammorna gjorde när deras barn hade snuva? de sög ut snoret med hjälp av mjunnen!! Fy fan!!

Nu sitter jag på vår altan med laptopen..livet leker!! Ikväll ska vi grilla och jag ska tvinga min familj att spela spel!!


kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0