Tisdagen snart slut..

Usch, vad har jag gjort idag? Ingenting..usch sommaren 2008 har inte varit så sommrig som den brukar. Regn, regn. Ankan är i Blekinge och de andra närmsta vännerna är utspridda runt i Sverige. Cyklade lite mer än en timme idag med..utomhus på mountainbiken för gymmet hade semesterstängt. Lite pilates också..och massa fotstyrka. Efter passet cyklade jag till ICA för att handla lite. Jag skulle bland annat köpa två färdigrätter till mina syskon som ska ha det med sig på deras jobb. Väl i affären rotar jag lite bland färdirätterna då jag får en fråga av ägaren: "Får du verkligen äta det där?" och jag svarar "Det är till mina småsyskon", "Ja, jag tänkte väl"..Det är ganska ofta jag får höra av bekanta, släktingar osv just "Får du äta det där?"..lite trött blir jag.

Till middag lagade jag spenatplättar med rårivna morötter och keso. Låter kanske inte så gott och ser inte så gott ut men det smakade bra!! På tal om vad man får äta eller inte.

Imorgon blir det en ny meningslösdag..nej vänta nu. Imorgon ska jag se till att njuta av den lediga tiden jag faktiskt har och uppskatta den. Jag står i alla fall inte och fryser ihjäl vid mejerihörnan på ICA MAXI (Som Frasse gör).

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0