Torsdag!

Sitter vid löpargymnasiets datorer. Har precis ätit frukost.

Igår sprang jag 1500m på DN galan youth och presterade som på Valbo games - långt ifrån min nivå. Den nivå jag hade på träningen innan Valbo. Träning är förstås inte samma sak som träning men det känns jäkligt surt. 4,11 sprang jag in på och det var segt. Jag klarade mig från väggen den här gången. Idag springer jag 800m. Min familj kommer upp och kikar - kul. 800m är en rolig distans att springa vanligtvis men just nu är jag ingen solstråle!! Att gå från jätteglad och med självförtroendet på topp förra veckan till hur jag mår nu känns lustigt. Allt pga att man inte presterar det man vill på tävling.
Just nu vill jag bara bli glad igen. Igår när jag var på middag med en kompis från Rudbeck kändes det som om jag krustade fram skratten och glädjen.

kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0