Jag fryser ihjäl!!

Jag följde med mamma (som ska träna inför vansbrosimmet) till Hagabadet. Fy fan vad kallt. Jag simmade 250m sedan blev det för kallt. Jag fryser fortfarande!!
Dagens andra pass gick bra. Men jag tror inte jag kör samma runda som jag gjorde idag på ett tag..kommer bara hetsa tiderna ner. Idag hade jag 38.40 på milen..kanske lite för snabbt för vanlig distansträning?? Efter distansen blev det bålstyrka..härligt!! Jag älskar känslan efter att ha kört mycket bålstyrka!!

Det blev ingen Örebrotripp. Min abstinens försvann!! Ikväll vill jag hänga med brorsan..troligen blir det fotboll framtill midnatt. Jag älskar att titta på eftersnacket!!


kram matte!


Kommentarer
Postat av: jossan

Matteeee börjar sakna ditt bloggande nu..

2008-06-23 @ 21:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0