Landat!

Nu har jag väl hunnit landat lite grann iaf. Sitter och skriver detta inlägg med min nya laptop, nice!! Den är väldigt pigg och av märke DELL för de som är intresserade. Gårdagen var härlig. Folk kom och gick från 15-23..fick finfina presenter. Massa pengar (måste hålla hårt i dem), laptopen, krocketspel, feta kokboken, vinglas och ölglas (pik eller?), filmer, blommor i mängder.

Idag tog jag bilen till Hallsberg för ett träningspass på deras allvädersbanor. 3x1000m hinder med 3 minuters vila. Jag vill inte avslöja några tider med det skiljde bara  sekunder från den bästa och den sämsta. Jag har ingen aning om tiderna jag hade var speciellt bra, men det är ganska skönt. Jag tyckte det mest kändes som ett kom-igång-hinderpass eftersom det var mitt första. Tekniskt sätt kändes det inge bra..jag vågade i alla fall passera med "fel ben" vilket är positivt, nu ska det bara göras bra. På fredag väntar tävling i huddinge och jag hoppas på en tid nära pers. Hoppas att formen från i vintras kan smyga sig fram nu!!

Annars idag. Varit med min underbara vän och syssling Karro. Vi tog en glass i hamnen. Vi drog hem till  mig och spelade vem vill bli miljonörspelet på dvd och kollade på blues brothers..ok film men grymmt bra musik!! Love blues..ITS MY CUP OF TEA!! Det blev inget deeptalk som det brukar bli..men vi har för fasiken hela sommaren på oss.

mösskastning
jag säger då det, jag glömmer det aldrig!!


kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0