Onsdag - nakenlopp!

Hali och Halå!! Jag har inte sovit ok på flera dagar. Har lagt mig 1-2 den senaste veckan och bara slocknat för att sedan gått upp 07.00. Inatt befann jag och Frasse oss på sollentunavallen för att springa det på löpargymnasiet traditionsenliga nakenloppet. Det roliga var att när jag gick i mål som segrare och sträckte armarna i skyn upptäckte jag att våra kläder var borta. Lite senare hörde jag Olivers bil tuta...jävla tvåor. Så jag och Frasse fick ta vad vi hade, jag hittade en ica-kasse som jag stoppade mina ben i..wola en blöja! Sedan tog vi och cyklade hem genom edsbergsparken och visst blev det några varv runt rondellen.

Idag blir det nog en hektisk och spännande dag!! Vi har avslutningsmiddag på rudbeck, alla treor..trerätters!! Vi har lite hemlisar att fixa :D, Jag måste städa och packa ur mitt rum. Jag måste prova min kostym igen (Jag köpte nya kostymbyxor igår. De gamla tyckte jag kändes så stora, men vi får se). Jag har dubbelpass idag. + en massa annan planering..flak, middagen hemma hos emmy och fia. Ser stressigt ut men allt kommer vara himlarns skoj!

kram matte!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0