Tisdag!

Jag vill ha ett friidrottsspel på datan NU!!! Jag har riktig abstinens!! Jag älskar friidrottsspel. Jag ska nog åka in till örebro sedan och köpa nya OS spelet. Jag har spelat sönder OS i Athen spelet. Jag försökte också ladda hem det men det var något skit med det. Älskar att peppra!!

Förutom att haft abstinens har jag idag sprungit 30min, ätit frukost och blivit förbannad på att inte Athenspelet fungerar. Jag har inga direkta planer för dagen. Ska köra pass 2 efter lunch någon gång, det blir 50min distans och bålstyrka. Har fasen inte kört styrka på två veckor. Sedan eventuellt Örebroresa för att köpa spelet, pilatesboll och balansplatta. Jag längtar tills jag installerat det  nya OS-spelet. Då kan jag koppla av och försvinna in i den olympiska världen!!
 
kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0