Fredag!

Veckan har gått jättefort och nu ska jag snart pallra mig till skolan för sista rushen innan det blir helg. Igår vrickade jag till foten rejält på backpasset men som tur var fanns världens bästa sjukgymnast Petra på plats så jag fick hjälp direkt. Det är tur att vi har henne!! Jag kan gå på den hyfsat men kan absolut inte springa än så det fick bli vatten imorse. Blir cykel i eftermiddag och imorgon. Förhoppningsvis ska jag kunna springa på måndag igen.
Igår var vi hos Anette och åt middag + snackade framtid. Det är bland det godaste jag har ätit. Laxfilé med en mosad fetaoströra på toppen och bulgursallad till det!! Min påskbakalese på det och middagen blev komplett..jammie!!

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0