Helgen över!

Helgen gick fort, vilket också var förväntat. Igår jobbade jag. Det hade blivit ett missförstånd så vi blev bara två (två nybörjare också) som jobbade och fick slita och då menar jag slita. Ingen lunch hann vi med och äta, det var kunder konstant!! Det var med kurrande mage jag begav mig hem till löpet igen och inte förens 18.00 fick jag i mig käk..10 timmar efter frukost, det är inte ok. Men trots ingen lunch var det kul att jobba..men tvära kast. Från att ha haft basicuppgifter fick jag nu "stå på egna ben" med mängder av kunder..lärorikt! Lördagskvällen delades med Emmy, Fia, Mary, Sanna, Micke och David..softade bara. Gjorde egen pizza. Tacopizza..riktigt smarrigt!!

Just det!! Jag måste ju berätta helgens höjdpunkt: jag köpte polar rs800sd..för er som inte vet så är det en pulsklocka med hastighets och distansmätning..jag fick 30% rabatt. Jag har suttit och trixat med den idag och jag kan säga er att det gömmer sig en hel vetenskapsvärld i den där klockan. Jag sprang med den idag och efteråt lagrade jag in filerna och kunde se mina pulskurvor osv..det tråkiga är att fotsensorn inte funkar (den som mäter hastighet och distans) men det går att byta. Även om jag får en ny så är det tråkigt för att man vill att allt ska funka när man har betalat väldigt mycket pengar. Men åååå jag satt som ett barn på julafton och beundrade mina pulskurvor (haha)..det finns massa roliga grejer på dataprogrammet: träningsdagbok, planera egna pass, maila träningsfilerna osv.
Jag fick även vara testlöpare för ett par DS trainer..jag fick de helt gratis mot att jag fyller i en rapport och skickar in...nice!! Slapp jag den utgiften!!

Idag har jag sprungit långpass dårå, ätit massa mat, storstädat mitt rum, kollat på friidrotts VM, suttit och klurat med klockan, pratat med mammsen. Imorgon är det härlig måndag igen..

kram matte!

Kommentarer
Postat av: Majzaaaaaaan

Har du nàn ny fràckis? :D

2008-03-10 @ 14:25:37
URL: http://Dennamajzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0