Onsdag!!

Dagen började med en härlig morgondistans med ett gäng löpare. Det var ljust ute och en riktigt bra start på dagen. Sedan ensemble A där det var generalrepetition inför vår konsert som vi hade 12.00. Konserten gick helt ok..trots att mina bandmedlemmar inte kom på lektionerna + att jag var i Thailand. Det var inte jättestor publik..det var både skönt och tråkigt. Vår musiklärare Ylva (som för övrigt är kanon!!) spelade in konserten som vi ska få lyssna på, på fredag. Innan konserten hade jag Idrott B..det verkar kul men jag får ta det lite lungt så jag inte sliter ut mig. Idag tog jag det dock inte lungt utan köttade..vi körde badminton och svett var jag efteråt..pjuu! Nu ska jag sitta vid datorn en snabbis. Mitt abbonemang på mobilen går ut så nu ska jag förlänga det..ska gå in på tre.se och välja!! Efter surfandet ska jag ta mig en härlig löparrunda till..hoppas jag kan få sällskap av någon. 16.30 kommer Lennart Gullstrand (enligt Ola en av Sveriges bästa fysiologer) och det ska bli intressant..tycker dock att föreläsningstiden är lite knaper..ynka en timme!!

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0