Onsdag!

Då återstår bara en skoldag innan Portugal, underbart. Det märks att vi åker på fredag, alla är lite småspända och det samtalsämne som går mest just nu är hur vida vädret är. Jag tycker iaf att vädret inte spelar så stor roll. Visst, det är inte kul om det är snöstorm och minusgrader men det behöver inte vara 25grader och stekande sol. Det känns som om allt hänger på vädret för vissa..vi kan ju ändå inte påverka vädret. I portugal vill man ju iaf kunna springa men så bra mår inte min fot än..det känns faktiskt sämre än både igår och förgår. Jag joggade 20min igår och det kändes inge vidare så efter joggen blev det cykelintervaller. Imorse satt jag ensam och trampade på cykeln + körde fotstyrka. Jag är lite osäker på om jag ska träna nu eller inte. Det kanske är bäst att bara vila? Jag får se hur jag gör.

Mer att uträtta idag:
-bränna ner alla bilder från Thailand på en cd-skiva och skicka till min bror.
-Träna?
-psykoliarbete
-träna inför filosofiredovisning och religion.
-tvätta (måste göras)
-kostföreläsning med Karin S Bogard

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0